Thursday, June 11, 2009

saat kau tiada 7

“ish pe aku dah buat ni. tak kan aku dah jatuh cinta dengan dia..ni tak mungkin terjadi, aku tak boleh jatuh cinta dengan dia. Aku benci dia!!! Aku sayangkan Anis. Aku cintakan Anis!!!.”Aiman danial berkata sendirian. “aku akan buat hidup kau sengsara zika. Aku takkan biarkan kau bahagia dengan siapa pun.” Aiman Danial terus bercakap sendirian dengan senyuman yang penuh makna. Akhirnya dia terlelap dengan rancangan penuh dimindanya.

****************************
“Wei perempuan!!! Ko meh sini, kau ingat kau tu Mem besar ke kat sni. Aku baru balik dari office ni kau boleh buat dek je ek..aku nak air!! Kau jangan perasan ek pe yg berlaku semalam. Aku tak de perasaan langsung dengan kau. Aku benci kau!! aku hanya sayang kan Anis!! Aku nak kau igt tu..”kata Aiman Danial dengan kasar. Sungguh dia sangat sakit bila berbicara pasal hati. Dalam lubuk hatinya dia mula menyayangi isterinya itu, tapi bila dendam membara dia jadi benci. Aiman Danial keliru dengan hati dan perasaan nya. “abang nak air pe? Biar zika buatkan”Tanya zika dengan lembut tetapi hatinya hanya ALLAH yang mengetahuinya. Dia segera berlalu menuju ke dapur. Tidak sampai 5 minit air siap dihidangkan. Sungguh dikeliru dengan perangai suaminya itu, semalam dia persis cemburu, bukankah cemburu itu tanda syg? Tapi semalam pe maksud nya??dia keliru..keliru yang teramat sangat. “yang kau duk tercegat kat depan aku ni pesal?ko boleh berambus tak? Aku tak suka tengok muka kau. Sebelum tu ko hidangkan aku punya makanan. Aku lapar ni. lepas tu, ko kemaskan bilik aku tu, baju kotor aku dah banyak dalam bilik tu,kau nak tunggu jadi macam bukit ke? Baru kau nak kemas? Pelah nasib aku dapat isteri macam kau ni. Da la bodoh,tak cantik lak tu, aku pun tak tau la kenapalah daddy n mama aku tu suka sgt kat kau. Nk bandingkan kau ngn Anis? Jauh lebih bagus Anis tu dari kau. Dah kau pegi buat keje yang aku suruh tu” tengking Aiman Danial dengan wajah yang menakutkan. Wajah isterinya dipandang, PUCAT dan tidak bermaya kenapalah dia tak perasaan tentang hal itu. Shahzika Syamimi berlalu dengan pantas. Dia menyeka airmatanya dengan pantas. Dia begitu sedih dengan ucapan yang dilemparkan kepadanya. Sebenarnya dari tadi lagi kepalanya terasa berat. Dia tidak begitu sihat ari ni mungkin semalaman dia menangis dan dia waktu tengah malam dia duduk di bawah pancutan air yang agak lama membuatkan dia tidak sihat. setelah dia meyiapkan hidangan makanan untuk suaminya dia segera keatas untuk mengemas bilik suaminya itu. belum sampai tangga keatas dia terdengar nama nya dipanggil dengan begitu kuat sekali. "wei perempuan! kau meh sni. pe yang kau masak ni? kau igt aku nak makan lauk kampung macam ni? kau meh sini!!"panggil Aiman Danial dengan kuat sambil menarik kasar tangan Shahzika Syamimi. "kau ni kan tak paham aku la. pe yang de dalam fikiran kau ni."kata suaminya itu lagi. "tapi abang, bukan ke ni lauk kesukaan abang? saya masak ni suma lauk kesukaan abang mama yang cakap dekat saya yang abang memeng suka ayam Masak lemak cili api dan kangkung belacan. jadi saya masak la" jawab Shahzika Syamimi dengan suara yang hampir tidak keluar. "pandai kau menjawab sekarang kan? sape ajar kau ny.??kau meh cni."panggil Aiman Danial. shazika Syamimi segera ke Aiman Danial. dengan selamber tok kaduk nya nasi yang ada didalam pinggan di tonyoh kan dimuka Shahzika Syamimi. habis bersepah nasi tersebut. Shahzika Syamimi hanya mampu berdiam diri dengan kelakuan suaminya itu "sekang macam ner rasa nya? sedap?? "tanya Aiman danial dengan senyuman sinis. "abang, kalo abang tak nak makan jangn la sampai mcm ni abang buat, ni kan rezeki kita."jawab Shahzika Syamimi dengan perlahan. Dengan tak semena-menanya tangan Aiman Danial mendarat dimuka Shahzika Syamimi. "kau ni dah melampau tau. jgn ko nk cube mengajar aku la. kau tu kalo aku tak kawin ngn kau pn kau tak merasa la makanan mcm ny. "tengking Aiman Danial. belum sempat dia hemdak mengeluarkan butir seterusnya shahzika Syamimi sudah rebah mahu mencium lantai kondonya itu. tetapi sempat di capai oleh Aiman Danial. Aiman danial segera mengendong dan masukkan Shahzika Syamimi ke dalam bilik isterinya dan dia terus mencapai kunci keretanya dan segera keluar dari rumah dan memecut laju.

***************************

Pintu di kondonya berbunyi ini bermakna ada seseorang tamu yang datang dirumahnya . Dengan segera Anis membuka pintu. Dia terkejut dengan tetamu nya itu, tetapi segera dia tersenyum mesra. "u buat pe kat sni? u ada prob ke?" tanya Anis kepada Aiman Danial. Wajah sunggul kekasihnya itu di amati betul2. "i pukul dia anis, I tampar dia. sekarang dia pengsan di rumah i tak tau nk buat pe. i rase serba salah sgt ny. i terus je pecut ke rumah u. i tak telepon doktor pun. i blah mcam tu je. i takut Anis. "terang Aiman Danial sambil suaranya terketar-ketar. "kenapa u nak takut? bia jer lar dia tu. sape suruh cari pasal dengan u. dah la sayang jgn la sedih. nanti dia sedar la tu. sekarang ni u tak payah nk rungsing2 pikir sal dia okey. sekarang u ada dengan i bukan dengan perempuan kampung tu." kata Anis dengan senyuman mengoda. pe kata kita enjoy ari ni. agpan u dah lame tak hang out ngn member kita di kelab tu kan. so pe kata kita enjoy malam." goda Anis dengan tangannya menyentuh muka Aiman Danial dengan sentuhan menggoda. memang benar kata Anis semenjak dia berkawin pergaulannya terbatas. dia tidak lagi ke kelab untuk melepaskan tension dia. "u tunggu sekejap ek. i nak siap" ujar Anis sambil menghayunkan langkahnya yang lemah gemalai tu ke bilik. setelah sejam dia bersiap dia segera keluar dengan pakai seksinya itu. mereka terus menuju ke tempat yang hendak mereka tujui.

3 comments:

  1. damm aiman denial... u mmg very bad guy...

    ReplyDelete
  2. bnci r ngn daniel tue..x ader prasaan lngsung uat wife ye cam 2..at least col r doktor..

    ReplyDelete
  3. Buat hot jer Danial tue..

    ReplyDelete